Systeembeheer op maatZoals gezegd blijft, met een goede basis, de ondersteuning binnen uw bedrijf beperkt en kan onze helpdesk een groot deel van uw vragen telefonisch beantwoorden of problemen 'remote' oplossen. Eventueel kan dit op basis van een 'ondersteuningsovereenkomst', waarbij per incident standaard altijd de eerste twee uur 'gedekt' zijn. Niet alleen zorgt AsSYStent ervoor dat uw bestaande automatisering blijft functioneren; als reseller van A-merk hard- en software producten, leveren we ook aan u de beste oplossingen! Onze kennis gaat verder dan het inrichten en onderhouden van een werkstation met Windows 9x. Klanten met grote gemixte, heterogene netwerken met UNIX, NT en 2000 servers ondersteunen wij. Van het tunen van de operating systemen van uw servers tot het doormeten en certificeren van uw infrastructuur. Neem contact met ons op voor meer duidelijkheid. |
Uw licenties, onze zorgNieuw van AsSYStent is licentiebeheer als dienstverlening. Van de software die u op uw PC's installeert dient u een licentie te hebben. Regelmatig controleert de BSA (Business Software Alliance) bij grote en kleine ondernemingen of instellingen op illegaal softwaregebruik en worden er hoge boetes opgelegd. IT-gebruikers die over te weinig licenties beschikken, doen dat niet altijd met opzet. Sommige organisaties hebben onvoldoende maatregelen genomen om hun medewerkers te begeleiden. Of zij kopen centraal software in, zonder een goede licentieadministratie. Wist u dat in eerste instantie de systeembeheerder van een organisatie, naast de directie, verantwoordelijk is voor het licentiebeleid en dus het illegale gebruik van software? Neem geen risico's! Vertrouw op AsSYStent, uw LiSYStent. Laat het beheer van uw licenties aan ons over en informeer vandaag nog naar de mogelijkheden! |
||||